Deze mevrouw mag er zijn, ze is...

M
Mia
2015-11-13
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
Deze mevrouw mag er zijn, ze is heel behulpzaam en gaat professioneel te werk. Zij gaat correct om met haar klanten en is vriendelijk, ik voelde mij direct op mijn gemak.

Tips voor de handelaar
Er valt weinig op te merken, misschien kan ik haar meegeven de openingsuren wat te verruimen, maar dit is zeker geen kritiek hoor !

Schrijf zelf een review over Orthoshop Meer info Orthoshop »