Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd super vriendelijk en vlotte service top bediening ze verkoopt haar zelf met een stralende lach

Tips voor de handelaar
Blijf gewoon jezelf

Review door Carlo op 2017-01-13
Scoremotivatie
We worden altijd met een supervriendelijke glimlach ontvangen bij Anneke!

Review door Arnaud op 2017-01-13
Scoremotivatie
De vriendelijkste bakkerij die ik ken en goede producten

Tips voor de handelaar
Geen commentaar als is correct

Review door Audrey op 2017-01-13
Scoremotivatie
vriendelijk

Tips voor de handelaar
er zijn gene

Review door Anna op 2017-01-13
Scoremotivatie
Perfecte bediening super vriendelijk en lekkere gebakjes en brood.

Tips voor de handelaar
Niets veranderen !!!

Review door Pauline op 2017-01-13
Scoremotivatie
Wat een top bakkerij !!!

Tips voor de handelaar
Geen enkele commentaar alles is perfect.

Review door Pauline op 2017-01-13
Scoremotivatie
Deze bakkerij is top. Vriendelijk, en alles is super lekker. Ruim aanbod

Tips voor de handelaar
Perfect niets veranderen blijf zo verder doen .

Review door Pauline op 2017-01-13
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en super lekker brood en gebakjes !!

Tips voor de handelaar
Niets te veranderen alles is perfect zoals het is.

Review door Pauline op 2017-01-13
Scoremotivatie
Heel vriendelijk !!

Tips voor de handelaar
Niets te veranderen alles is perfect

Review door Pauline op 2017-01-13
Scoremotivatie
Top zaak

Tips voor de handelaar
Perfect niets veranderen

Review door Pauline op 2017-01-13
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.