Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
mooie glimlach!!!!!!!!!

Review door Jenny op 2016-12-29
Scoremotivatie
Ook 's avonds nog vriendelijk, na een lange werkdag. Altijd klaar voor een klein klapke.

Tips voor de handelaar
We zijn al héél tevreden - houden zo!

Review door Viviane op 2016-12-29
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en meevoelend met de klanten.

Tips voor de handelaar
Houden zo... ik kom hier graag.

Review door Viviane op 2016-12-29
Scoremotivatie
altijd met de glimlach en vriendelijk

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door op 2016-12-29
Scoremotivatie
altijd bediening met de glimlach

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door op 2016-12-29
Scoremotivatie
zeer vriendelijk

Tips voor de handelaar
niets op aan te merken

Review door Annick op 2016-12-29
Scoremotivatie
altijd vriendelijke bediening

Review door Annick op 2016-12-28
Scoremotivatie
Steeds bediening met een glimlach.

Review door Wouter op 2016-12-27
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en een smile tot achter de oren

Review door Peter op 2016-12-27
Scoremotivatie
Altijd goedgezind en tijd voor een babbelke!

Review door Dirk op 2016-12-26
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.