Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
uiterst vriendelijk

Review door Guy op 2016-12-25
Scoremotivatie
altijd goedlachs / zéér vriendelijk

Review door Guy op 2016-12-25
Scoremotivatie
Je wordt,altijd met de glimlach bediend!

Tips voor de handelaar
Doe zo voort!

Review door Isabelle op 2016-12-25
Scoremotivatie
Vriendelijkheid top, lekker brood

Review door Geert op 2016-12-25
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk Fijn om daar te kopen

Review door Isabelle op 2016-12-25
Scoremotivatie
altijd vriendelijk , met een lach en een babbel als het efkens kan

Review door Jenny op 2016-12-24
Scoremotivatie
Heel lief

Review door Marleen op 2016-12-22
Scoremotivatie
altijd een glimlach

Tips voor de handelaar
geen tips meer nodig, super inorde!!!!

Review door Christ op 2016-12-22
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk! En lekker brood!

Review door Sofie op 2016-12-22
Scoremotivatie
altijd vriendelijk, lekker brood, veel keuze, lekker taart, beste service

Tips voor de handelaar
doe zo verder

Review door Steven op 2016-12-22
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.