Reviews voor Bakkerij Clarysse
Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
altijd welgezind en lekkere koeken
Review door Trees op 2016-12-21
altijd welgezind en lekkere koeken
Review door Trees op 2016-12-21
Scoremotivatie
Huiselijk gevoel met zo\'n goedlachse bakkersvrouw!
Review door Flore op 2016-12-21
Huiselijk gevoel met zo\'n goedlachse bakkersvrouw!
Review door Flore op 2016-12-21
Scoremotivatie
Heel vriendelijke mevrouw!!!
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Lieve op 2016-12-21
Heel vriendelijke mevrouw!!!
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Lieve op 2016-12-21
Scoremotivatie
zeer vriendelijk
Tips voor de handelaar
alles is super
Review door Marnix op 2016-12-21
zeer vriendelijk
Tips voor de handelaar
alles is super
Review door Marnix op 2016-12-21
Scoremotivatie
Ze zijn altijd opgewekt en vriendelijk
Review door Ruddy op 2016-12-21
Ze zijn altijd opgewekt en vriendelijk
Review door Ruddy op 2016-12-21
Scoremotivatie
Altijd lachen, zelfs op zondagnamddag
Review door Geert op 2016-12-21
Altijd lachen, zelfs op zondagnamddag
Review door Geert op 2016-12-21
Scoremotivatie
de vriendelijke lach maakt het gebak nog beter
Review door Antoon op 2016-12-20
de vriendelijke lach maakt het gebak nog beter
Review door Antoon op 2016-12-20
Scoremotivatie
altijd vriendelijk, steeds die mooie glimlach en tijd voor een babbeltje met de klanten als het niet te druk is .
Tips voor de handelaar
geen tips , alles uitstekend !!!
Review door Jenny op 2016-12-20
altijd vriendelijk, steeds die mooie glimlach en tijd voor een babbeltje met de klanten als het niet te druk is .
Tips voor de handelaar
geen tips , alles uitstekend !!!
Review door Jenny op 2016-12-20
Scoremotivatie
altijd lach en vriendelijk
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Pascal op 2016-12-20
altijd lach en vriendelijk
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Pascal op 2016-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.