Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
top bakkerij! hier word je altijd met een vriendelijke lach ontvangen!

Review door Sien op 2016-01-06
Scoremotivatie
zeeer goede bakker en zeeer vriendelijke bediening !!!

Review door Rita op 2016-01-06
Scoremotivatie
zeeer goede bakker en zeeer vriendelijk !!!

Review door Rita op 2016-01-06
Scoremotivatie
vriendelijk en goede producten

Review door op 2016-01-06
Scoremotivatie
telkens als ik binnen kom zie ik een mevrouw achter de toonbank met een glimlach!

Review door Son op 2016-01-06
Scoremotivatie
altijd content als ge weer buiten komt kan ieder mens opvrolijken en ook hun verkoopsters hebben al het juiste voorbeeld

Review door Evi op 2016-01-06
Scoremotivatie
leuke zaak waar altijd nog lekkers is

Review door Evi op 2016-01-06
Scoremotivatie
Haar glimlach werkt aanstekelijk !

Review door Sonia op 2016-01-05
Scoremotivatie
Steeds welgezind!

Review door Delphine op 2016-01-05
Scoremotivatie
Altijd opgewekt !

Review door Sonia op 2016-01-05
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.