Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Steeds met de glimlach!

Review door Delphine op 2016-01-05
Tips voor de handelaar
Doe zo verder 😉

Review door Peggy op 2016-01-05
Scoremotivatie
GEWOON VRIENDELIJK EN ALTIJD LEUK OM TE GAAN. JE WORDT BEDIENT MET DE GLIMLACH.

Tips voor de handelaar
Niets op aan te merken

Review door Vanessa op 2016-01-05
Scoremotivatie
Lekkere krokante broodjes

Review door Nancy op 2016-01-05
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk,altijd spontaan.

Review door Nancy op 2016-01-05
Scoremotivatie
eerste bezoek aan deze bakkerij op aanraden van mijn ouders, meteen had ik het gevoel al jarenlang klant te zijn! zeer vriendelijk ontvangen geweest

Review door Verbeke op 2016-01-05
Scoremotivatie
verdient 2 jaar op rij de trofee ! tis gewoon zo !

Review door Jean francois op 2016-01-03
Scoremotivatie
ik krijg altijd een snoepje ;)

Review door Jean francois op 2016-01-03
Scoremotivatie
altijd een babel, een glimlach, altijd tijd voor de klant!

Review door Jean francois op 2016-01-03
Scoremotivatie
je gaat de zaak binnen en wordt steevast met de glimlach bediend

Tips voor de handelaar
beter kan niet, dus geen tips van mij

Review door Jan op 2016-01-02
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.