Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
zeer vriendelijke verkoopster

Tips voor de handelaar
doe zo verder

Review door Luc op 2015-12-31
9,5 niets...
Scoremotivatie
9,5

Tips voor de handelaar
niets

Review door Rosette op 2015-12-31
Scoremotivatie
Zeer lekker altijd goed

Review door Suzy op 2015-12-30
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk

Tips voor de handelaar
doe zo voort!!

Review door Sylvie op 2015-12-30
Scoremotivatie
Het is een vriendelijke vrouw, héél vriendelijk, ook voor kinderen

Tips voor de handelaar
We hebben geen tips meer te geven, omdat ze héél erg goed is

Review door Jacqeus op 2015-12-30
Scoremotivatie
Omdat Ann elke dag met een glimlach in haar bakkerij staat. Ze is lief en behulpzaam en heeft steeds een kleine verrassing klaar voor onze kinderen :-)

Tips voor de handelaar
open op dinsdag ;-)

Review door Sandra op 2015-12-30
Scoremotivatie
bij ieder bezoek steeds vriendelijk.

Review door Mia op 2015-12-30
Scoremotivatie
zeer vriendelijk , altijd een gepast vriendelijk woordje

Review door Luc op 2015-12-30
Scoremotivatie
het is een winkel waar ik graag kom

Review door Rika op 2015-12-30
Scoremotivatie
je wordt er met de glimlach bediend, ze staan altijd klaar om je te helpen waar kan of nodig

Review door Rika op 2015-12-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.