Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
altijd even vriendelijk

Tips voor de handelaar
beter kan niet

Review door Ivan op 2015-12-27
Scoremotivatie
Super vriendelijke service ! Top top top :-)

Review door Wouter op 2015-12-27
Scoremotivatie
Super toffe. Mega vriendelijke bakkerinnetje. Een meerwaarde voor de gauwelstraat :-)

Review door Wouter op 2015-12-27
Scoremotivatie
altijd een glimlach

Review door Stefaan op 2015-12-27
Scoremotivatie
we zijn altijd blij

Tips voor de handelaar
niets te zeggen

Review door Gilbert op 2015-12-27
Scoremotivatie
proficiat ... op naar de 10 op 10 !!

Review door Dirk op 2015-12-27
Scoremotivatie
9,5 op 10 terecht verdiend !!

Tips voor de handelaar
doe zo verder !

Review door Marijke op 2015-12-27
Scoremotivatie
Altijd sympathiek en vriendelijk

Review door Peter op 2015-12-27
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en goede kwaliteit van brood

Review door Philip op 2015-12-27
Scoremotivatie
Mevrouw Clarysse is tegen iedere klant zeer beleefd en vriendelijk en niet alleen tegen de beste klanten.

Review door Greet op 2015-12-27
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.