Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd supervriendelijk, met een brede glimlach

Tips voor de handelaar
Zeer groot aanbod, ik ben tevreden

Review door Sibrecht op 2015-12-20
Scoremotivatie
altijd vriendelijk

Tips voor de handelaar
doe zo verder!!

Review door Lottin op 2015-12-18
Scoremotivatie
steeds de vriendelijkste !!!!!!

Review door Els op 2015-12-18
Scoremotivatie
Staat altijd klaar met een lach om de mensen te bedienen!!!

Review door Ineke op 2015-12-18
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en enthousiast

Tips voor de handelaar
Doe zo verder!!

Review door Sien op 2015-12-16
Scoremotivatie
Op alle dagen van de week is onze verkoopster content.

Tips voor de handelaar
Niet nodig. gewoon perfect

Review door Nancy op 2015-12-16
Scoremotivatie
Is zoals ze is altijd vriendelijk

Review door Annemie op 2015-12-16
Scoremotivatie
vriendelijk en goede en rappe bediening

Review door FRANS op 2015-12-16
Scoremotivatie
An, de bakkerin is altijd opgewekt vriendelijk beleefd Geeft altijd de nodige uitleg wanneer nodig

Review door Dorine op 2015-12-16
Scoremotivatie
10

Tips voor de handelaar
zou nu en dan iest vereegeten

Review door Thierry Kerkhove op 2015-12-15
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.