De Zoete Zonde - Koffiehuisje
- Sara Vleugels
-
Genepas 7
2450 Meerhout - dezoetezonde1@telenet.be
-
https://www.dezoetezondemeerhout.handelsgids.be
-
Openingsuren
| Ma 22/06 | Gesloten |
| Di 23/06 | Gesloten |
| Wo 24/06 | Gesloten |
| Do 25/06 | 11:30 - 19:00 |
| Vr 26/06 | 11:30 - 19:00 |
| Za 27/06 | 11:30 - 19:00 |
| Zo 28/06 | 11:30 - 19:00 |
Info
Geniet van al het lekkers dat koffiehuis De Zoete Zonde u te bieden heeft
De Zoete Zonde in Meerhout is een gezellig koffiehuisje waar u terecht kan voor lekkere koffie en vers gebak in een huiselijke sfeer. U kan er steeds rekenen op verse taarten en gebakjes, maar kunt er eveneens plaatsnemen om een heerlijke snack te consumeren.Verse taarten, koeken, koffie
Versheid is een van de peilers van De Zoete Zonde. Elke dag worden er heerlijke verse taarten gemaakt en zelfs de koekjes bij de koffie zijn huisgemaakt. Zo wordt u als klant steeds in de watten gelegd en proeft u er enkel van dagverse producten.Pannenkoeken, wafels, ijs
Door de geur alleen al zullen u smaakpapillen geprikkeld worden en zal u niet langer kunnen wachten om te proeven van de verrukkelijke desserts dat De Zoete Zonde u aanbiedt. Probeer zeker hun pannenkoeken, wafels of ijs. Al van bij de eerste hap zult u in de wolken zijn van de versheid en smaak van alle gerechten die u zult proberen bij De Zoete Zonde.Spaghetti, croques
Naast heerlijke desserts kan u bij De Zoete Zonde ook stoppen voor een hartige snack. U kan er o.a. genieten van een overheerlijke spaghetti of maak een keuze uit verscheidene croques. U merkt het, zowel liefhebbers voor desserts als snacks worden op hun wenken bediend bij De Zoete ZondeZonnig terras met enkele diertjes
Bij mooi weer kan u op het ruim en zonnige terras genieten van een hapje en een drankje. Ga snel eens langs bij De Zoete Zonde en laat je verleiden door de heerlijke koffie, frisse drankjes en lekkere gerechten!Reviews door klanten van De Zoete Zonde - Koffiehuisje
5
Poline op 2026-06-16 om 20:49:37
Altijd supervriendelijk en heerlijke taarten en gebak!
4.8
Greta op 2026-06-15 om 09:20:20
Fijne zaak, vriendelijke mensen en lekker eten. mmm, het gebak is echt lekker, we komen er graag tijdens onze fietstochten.
4.1
Jouw voornaamJozef op 2026-06-08 om 18:48:28
Vriendelijke bediening en zeer leuke handelszaak
5
Bert op 2026-06-06 om 14:04:44
Zeer vriendelijke uitbaters met super lekkere taart.
5
Daniel op 2026-06-06 om 13:04:46
Altijd vriendelijk, goed verzorgd en altijd lekker eten . Prima zaak.
5
Ann op 2026-06-06 om 12:56:46
Altijd lekker, vers en super vriendelijk! Aanrader
5
Cindy op 2026-06-06 om 12:52:03
Zeer vriendelijk en altijd super bediening.
Lekker!!
