Ontdek de reviews van klanten van Brasserie 't Posthuys in Aarschot.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Doe zo verder, jullie zijn goed bezig. Beter kan gewoonweg niet!

Review door Anne-Marie op 2019-12-16
Scoremotivatie
jullie zijn goed bezig, doe zo voor, super

Review door Erik op 2019-12-16
Scoremotivatie
Goed onthaal en vriendelijke service van de hele ploeg.

Review door Annie op 2019-12-12
Scoremotivatie
Super lekker eten en super vriendelijke uitbaatster en super personeel

Review door Rosette op 2019-12-10
Scoremotivatie
Ontvangst altijd met grote glimlach, vlotte bediening, als groot pluspunt de warme wat zeg ik hete borden zodat je eten tot de laatste hap warm blijft. De persoonlijke aanpak kennen de smaak van hun klanten en hun voorkeur aperitiefjes. De leiding van de zaak werkt hard mee in het restaurant en behandeld zijn personeel als gelijken de bazin en het personeel dragen dezelfde mooie outfit en dat kan elke dag verschillen. Het is fijn toeven in een restaurant waar iedereen gelijk is oud en jong wordt er vriendelijk bediend. Een adresje waar je welkom bent!!

Review door Marie op 2019-12-09
Scoremotivatie
doe zo verder heel goed bezig.

Review door Greet op 2019-12-08
Scoremotivatie
Lekker eten en zeer vriendelijke dames.

Review door op 2019-12-07
Scoremotivatie
Moge de kleinhandel blijven bestaan en zelfs uitbreiden.

Review door Jean op 2019-12-06
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk personeel

Review door Nadine op 2019-12-06
Scoremotivatie
Goe bezig,doe zo verder.

Review door Paul op 2019-12-06
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.