J
Jos
2026-01-02
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Eten afgehaald oudejaarsavond. Eten was superlekker en zeker voldoende. In mei feest voor jubileum van mijn ouders, toen was ook alles pico bello in orde: lekker eten, aangename sfeer, met het goede weer kon men op het terras aperitieven wat leuk was. Voor herhaling vatbaar.

Schrijf zelf een review over Feestzaal 't Fonteintje Meer info Feestzaal 't Fonteintje »