Ontdek de reviews van klanten van Zotte Mutse in Beernem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Super vriendelijk . Zoals altijd

Review door Ellen op 2020-12-31
Scoremotivatie
Zeer lekker eten, vlotte service, vriendelijke bediening, top gerechten! Een aanrader!

Review door Inge op 2020-12-24
Scoremotivatie
Top-locatie, top gerechten, top service, top bediening! Aanrader...

Review door Inge op 2020-12-24
Scoremotivatie
In de Zotte Mutse wordt je steeds vriendelijk onthaald, krijg je steeds de allerlekkerste gerechten (met hun ribbetjes op kop) voorgeschoteld! Top service... Een aanrader!

Review door Inge op 2020-12-24
Scoremotivatie
Vriendelijke mensen, top service, vriendelijk - persoonlijk onthaal en daarbij nog een lekkere gerechten... Een aanrader!

Review door Inge op 2020-12-24
Scoremotivatie
Vriendelijk onthaal, lekkere gerechten, top service! Kortom een aanrader

Review door Bart op 2020-12-24
Scoremotivatie
Vriendelijk onthaal, top gerechten, top service

Review door Inge op 2020-12-24
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.