A
Anoniem
2024-12-28
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Carrefour Market in Paal is wel een leuke Winkel maar wel iets verouderd. Het personeel is supervriendelijk en zal steeds antwoorden op je gestelde vraag. Doe zo verder. Ook de uitbater/directeur van de winkel zegt altijd goede dag, Dat doet plezier.

Schrijf zelf een review over Carrefour Market Meer info Carrefour Market »