Heel fijn dat ons mama, die heel...
E
Els
2017-05-24
2017-05-24
5
Beoordeling van 5/5
Over de ontvangst
Heel fijn dat ons mama, die heel slecht te been is, voor jouw garage mocht parkeren, en dat je mij dat vooraf al zei.
Over product/dienst
Ongetwijfeld de beste pedicure, met correct advies mbt voetverzorging voor de diabeet.
Over de service
Uitstekend idee om afspraken vooraf te plannen; dan ontsnapt het niet aan de aandacht want "time flies"..