Ontdek de reviews van klanten van Natuurhoekje ('t) in Bertem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Alles met een grimlach... 8,5 Review door Robert op 2018-09-25
ik ben heel tevreden vriendelijk... 10 Review door Maggy op 2017-12-24
klein gezellige winkel ge kunt e... 8,5 Review door Laes op 2017-11-28
lekker brood en veel keuze... 8,5 Review door Laes op 2017-11-28
Kleine winkelruimte waardoor het... 8 Review door Hilde op 2017-06-02
tevreden belt direct naar lever... 9 Review door Laes op 2017-06-01
steeds bereid producten op te zo... 10 Review door Agnes op 2017-04-23
kent haar klanten goed, altijd v... 9 Review door Koen op 2017-01-06
geduldig,kent de materie, vriend... 9 Review door Jean pierre op 2017-01-04
perfectie bestaat niet, maar bij... 9 Review door Angèle op 2017-01-02
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.