Ontdek de reviews van klanten van Bloemen Jo Van Dosselaer in Beveren.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Gewoon blijven doorgaan met de p... 10 Review door Nico op 2019-12-31
Altijd mooie verse bloemen!... 10 Review door Christel op 2019-12-23
De bloemist kent de klant persoo... 9,5 Review door Caroline op 2019-12-22
bedankt voor de leuke attentie.... 9,5 Review door Gino op 2019-12-22
Dank u voor de mooie bloemen en... 9 Review door Inge op 2019-12-03
Prachtige bloemstukken worden hi... 8,5 Review door Nicole op 2019-01-12
Mooie zaak, prachtige bloemstukk... 8,5 Review door Beanca op 2019-01-02
Zeer goede prijs kwaliteitverhou... 10 Review door Sabine op 2018-12-04
Steeds vriendelijk advies en ver... 9,5 Review door Gino op 2018-01-11
Eerste 2 cijfers zijn geluksgeta... 10 Review door Annelies op 2017-12-17
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.