Reviews voor Ballon Design
Ontdek de reviews van klanten van Ballon Design in Bredene.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Wij waren op zeeklas met onze school. Tijdens onze zeeklas ging de begrafenis doorgaan van een opa van een kindje uit onze klas. Ik wou die dag zeker voor een momentje zorgen voor het meisje. Ik zocht naar iemand die mij kon helpen aan een rode ballon Na een telefoontje naar ballon design kreeg ik die dag 2 rode ballonnen van een super super vriendelijke mevrouw. Ze bracht ze zelf naar ons verblijf. Ik wou haar betalen, maar dit hoefde niet. Bedankt!
Review door Wendy op 2018-06-11
Wij waren op zeeklas met onze school. Tijdens onze zeeklas ging de begrafenis doorgaan van een opa van een kindje uit onze klas. Ik wou die dag zeker voor een momentje zorgen voor het meisje. Ik zocht naar iemand die mij kon helpen aan een rode ballon Na een telefoontje naar ballon design kreeg ik die dag 2 rode ballonnen van een super super vriendelijke mevrouw. Ze bracht ze zelf naar ons verblijf. Ik wou haar betalen, maar dit hoefde niet. Bedankt!
Review door Wendy op 2018-06-11
Scoremotivatie
Een 10/10 omdat wij onze ballon afgehaald hadden en bij thuiskomst door de wind was los geslagen en de lucht inging. Ik mocht gratis een nieuwe afhalen. Als dat geen dienstverlening is!!
Review door Serroels op 2017-04-16
Een 10/10 omdat wij onze ballon afgehaald hadden en bij thuiskomst door de wind was los geslagen en de lucht inging. Ik mocht gratis een nieuwe afhalen. Als dat geen dienstverlening is!!
Review door Serroels op 2017-04-16
Scoremotivatie
Heel vriendelijk. De afspraak van levering werd gewijzigd maar bleef voor ons heel gemakkelijk
Review door Anniek op 2015-12-30
Heel vriendelijk. De afspraak van levering werd gewijzigd maar bleef voor ons heel gemakkelijk
Review door Anniek op 2015-12-30
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.