Ontdek de reviews van klanten van Hairstudio Gallery in Deinze.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zalig Kerstfeest en hopelijk een beter 2021 ! Groetjes Jeannine & Johan

Review door JEANNINE op 2020-12-23
Scoremotivatie
Topkerel en altijd vriendelijk ?.. Vakman ??

Review door Peter op 2020-12-20
Scoremotivatie
Wij vinden het heel erg dat de kapperszaken nog niet open mogen. Een klein beetje voor onszelf, maar vooral voor de kappers/kapsters. Hopelijk draaien ze snel bij en kunnen jullie terug je geliefde job uitvoeren.

Review door Kim op 2020-12-20
Scoremotivatie
Prettige feestdagen en een goede gezondheid

Review door Bieke op 2020-12-18
Scoremotivatie
Dat hij vlug terug mooie kapsels mag geven

Review door Anne Marie op 2020-12-18
Scoremotivatie
Spijtig dat ik een jaar moest overslaan. Mijn jaarlijks bezoek is een heel aangename en plezante belevenis! Tot in betere tijden...

Review door Patric op 2020-12-18
Scoremotivatie
Kapper koen is top! Altijd opgetogen, vriendelijk en zeer professioneel! Super Kerel!!

Review door Patrick op 2018-12-24
Scoremotivatie
Ik ben altijd blij als ik geboekt heb om langs te gaan :-)

Review door Tom op 2018-12-22
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk!

Review door David op 2018-12-02
Scoremotivatie
zeer spontane en vriendelijke kapper! ne crime van ne vent!

Tips voor de handelaar
nihil

Review door Patrick op 2017-01-02
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.