Reviews voor Kapsalon Niki
Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Niki in Deinze.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Beste wensen.\r\nJe bent top
Review door Iris op 2024-01-10
Beste wensen.\r\nJe bent top
Review door Iris op 2024-01-10
Scoremotivatie
Altijd blij gezicht, steeds goeie babbel 👍💕
Review door Karen op 2023-12-14
Altijd blij gezicht, steeds goeie babbel 👍💕
Review door Karen op 2023-12-14
Scoremotivatie
Zeer enthousiaste personne
Review door Geneviève op 2023-11-08
Zeer enthousiaste personne
Review door Geneviève op 2023-11-08
Scoremotivatie
hopelijk kunnen we nog lang bij jouw komen
Review door Mieke op 2023-11-08
hopelijk kunnen we nog lang bij jouw komen
Review door Mieke op 2023-11-08
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk. Hartelijk en gezellige kapster !
Review door Mireille op 2023-10-05
Altijd vriendelijk. Hartelijk en gezellige kapster !
Review door Mireille op 2023-10-05
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke kapster! Ze geeft zeer goede tips over hoe je goed je haar moet verzorgen en raad goede producten aan.
Review door Tuva op 2022-12-25
Zeer vriendelijke kapster! Ze geeft zeer goede tips over hoe je goed je haar moet verzorgen en raad goede producten aan.
Review door Tuva op 2022-12-25
Scoremotivatie
Zeer professionele kapper die steeds met de klant naar de beste oplossing zoekt, en ook blijft zoeken als het resultaat niet meteen het verwachte resultaat is.
Review door Sunny op 2022-12-25
Zeer professionele kapper die steeds met de klant naar de beste oplossing zoekt, en ook blijft zoeken als het resultaat niet meteen het verwachte resultaat is.
Review door Sunny op 2022-12-25
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.