Ik ben er nog 2x geweest en...
J
Jacques
2025-10-09
2025-10-09
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Ik ben er nog 2x geweest en wat redelijk wat aangekocht, ik vond het zeer geweldig goed en smakelijk. Zeer vers, zeker een aanrader deze winkel.