Annick en haar medewerkers zijn altijd héél...
M
Maria
2019-11-01
2019-11-01
4.9
Beoordeling van 4.9/5
Scoremotivatie
Annick en haar medewerkers zijn altijd héél vriendelijk. Je vindt er een ruim assortiment; je kunt er tevens ook broodbeleg en wat drinken vinden.