Winkel is altijd netjes, mag mijn brood...
M
Minne
2015-12-30
2015-12-30
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
winkel is altijd netjes, mag mijn brood bestellen en later ophalen en betalen. Snelle bediening en er wordt niet geroddeld.
Tips voor de handelaar
persoonlijk vind ik de charcuterie nogal duur.