Die madam is heel vriendelijk en...
I
Indra
2017-05-19
2017-05-19
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Eigelijk niks
Over de ontvangst
Goeie binnen komst dat ze goedemorgend zegt
Over het interieur
Die madam is heel vriendelijk en vrolijk en lief en aardig en aangenaam
Over product/dienst
Dat brood is daar kei kei kei heerlijk
Over de service
Dat gaat daar snel genoeg
Over de verkoper
Is lief leuk aardig aangenaam en je kunt voort blijven gaan