Altijd vriendelijk en goedgezind. Gezellige babbel met...

P
Paula
2015-12-23
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en goedgezind. Gezellige babbel met koffie,ja heel leuk om daar je haar te laten stylen.

Schrijf zelf een review over Kapsalon Pro Style Meer info Kapsalon Pro Style »