Altijd vriendelijk en goedgezind. Gezellige babbel met...
P
Paula
2015-12-23
2015-12-23
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en goedgezind. Gezellige babbel met koffie,ja heel leuk om daar je haar te laten stylen.