Ontdek de reviews van klanten van Likovin bv in Gavere.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Tophandelaar altijd vriendelijk... 10 Review door Patsy op 2017-12-22
Steeds een goedendag bij aankoms... 9,8 Review door Freddy op 2017-12-21
een zeer vriendelijke en aangena... 9 Review door ERIC op 2017-12-21
ja kan eigenlijk niets bedenken,... 9,3 Review door Patrick op 2017-12-20
Steeds behulpzaam bij het in- en... 9,5 Review door Martine op 2017-12-20
Goed... 10 Review door Bjorn op 2017-12-20
op zich is een drankenhandel nie... 8,3 Review door Kristel op 2017-12-20
Ik vond het heel leuk dat er wij... 10 Review door Cody op 2017-12-19
misschien in overweging nemen om... 8,5 Review door Maddy op 2017-12-19
Altijd veven vriendelijk en gedi... 10 Review door Paul op 2017-12-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.