K
Karine
2017-12-29
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en altijd bereid om iedereen zo goed mogelijk te bedienen zelfs indien er veel klanten aanwezig zijn laten de eigenaars Bart ,Nathalie en hun personeel de moed niet zakken en helpen ze iedereen zo goed en vlug mogelijk verder. De 10/10 is daarom zeker dik verdiend.

Schrijf zelf een review over Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie Meer info Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie »