Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Jullie runnen jullie zaak perfec... 10 Review door Kristin op 2019-12-27
Doe zo verder... 10 Review door Karin op 2019-12-23
De beste wensen voor jullie alle... 10 Review door Karine op 2019-12-22
Doe zo verder goed bezig... 9,7 Review door Lemmens op 2019-12-20
Zijn folder van koud buffet, zal... 10 Review door William op 2019-12-20
Mijn altijd goed geluimde makker... 10 Review door Julien op 2019-10-25
Hun moto : don't worry, be happy... 10 Review door Judith op 2019-10-25
Lekker vlees, en zowel Bartje de... 10 Review door Jacques op 2019-10-25
Super vriendelijk... 9,4 Review door Cindy op 2019-10-03
Zeer vriendelijke mensen, altijd... 10 Review door Sonia op 2019-09-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.