Zeer vriendelijke bediening , lekker en vers...
E
Emilia
2022-12-22
2022-12-22
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
zeer vriendelijke bediening , lekker en vers vleeswaar!!!!!
t zal hard werken zijn met de feestdagen, af en toe de riem eraf en genieten van de welverdiende rust na de drukke dagen.
voor 2023 een gezond en vreugdevol jaar!!!!!