E
Emilia
2022-12-22
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
zeer vriendelijke bediening , lekker en vers vleeswaar!!!!! t zal hard werken zijn met de feestdagen, af en toe de riem eraf en genieten van de welverdiende rust na de drukke dagen. voor 2023 een gezond en vreugdevol jaar!!!!!

Schrijf zelf een review over Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie Meer info Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie »