Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

altijd vriendelijk met lach en g... 9,5 Review door Jean op 2017-03-31
Ge wordt altijd met lach bediend... 9,3 Review door Jean op 2017-03-31
Geen tanden nodig bij biefstuk ,... 10 Review door Guy op 2017-03-29
Zeer vriendelijk ook het tewerkg... 10 Review door Omer op 2017-03-26
niet direct mijn smaak maar daar... 8,8 Review door Nijs op 2017-03-26
Zeer vriendelijk altijd goed lac... 9,6 Review door Ruytings op 2017-03-26
steeds met een glimlach en vlott... 9,5 Review door Karin op 2017-03-25
proper en mooie presentatie van... 10 Review door Marcel op 2017-03-24
Zeer mooie zaak, heel vriendelij... 10 Review door Dirk op 2017-03-23
Zeer vriendelijk en behulpzaam... 9,5 Review door Filip op 2017-01-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.