Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Steeds zeer behulpzaam

Review door Heidi op 2018-11-18
Scoremotivatie
Steeds zeer vriendelijk

Review door Heidi op 2018-11-18
Over het interieur
Steeds versiering naargelang het seizoen!

Over product/dienst
Beste paardesteak uit omstreken

Over de service
Zeer hulpvaardig

Over de verkoper
Nathalie

Review door Christel op 2018-11-10
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en in voor een grappige comentaar

Review door Christel op 2018-11-10
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk en gedienstig.

Review door Wim op 2018-02-23
Scoremotivatie
Gewoon top beenhouwerij

Tips voor de handelaar
Blijven voortdoen zoals nu toppie service

Over de ontvangst
.Steeds vriendelijke bediening en bart is steeds in voor mopje of grapje

Over het interieur
is oke

Over product/dienst
Geen tanden nodig om u biefstuk te eten .

Review door Guy op 2018-01-13
Scoremotivatie
zelfs met kleine oogjes kan Bart nog iedereen aan het lachen brengen. Plagen hoort er ook bij! Nathalie is even vriendelijk maar iets ernstiger. Ze kent haar klanten en hun speciale wensen! altijd goed gezind!

Review door Nicole op 2018-01-10
Scoremotivatie
ondanks de vele bestellingen en het vele eindejaarswerk en een winkel vol klanten toch altijd even gedreven om iedereen tevreden te stellen en supervriendelijk

Review door Ghislaine op 2018-01-10
Scoremotivatie
super gemotiveerd en altijd even vriendelijk

Review door Ghislaine op 2018-01-10
Scoremotivatie
Supervriendelijk, snelle bediening,prima kwaliteit

Review door Herman op 2018-01-04
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.