Reviews voor Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie
Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Bij Bart en Nathalie word je steeds geholpen met een lach. Daarom is het heel aangenaam om bij hun te gaan winkelen.
Review door Casper op 2016-12-28
Bij Bart en Nathalie word je steeds geholpen met een lach. Daarom is het heel aangenaam om bij hun te gaan winkelen.
Review door Casper op 2016-12-28
Scoremotivatie
zeer klantvriendelijk,houden ook van humor zijn heel spontaan
Review door Aerts op 2016-12-26
zeer klantvriendelijk,houden ook van humor zijn heel spontaan
Review door Aerts op 2016-12-26
Scoremotivatie
een zeer vriendelijke en vlotte bediening -kraaknette zaak
Review door op 2016-12-26
een zeer vriendelijke en vlotte bediening -kraaknette zaak
Review door op 2016-12-26
Scoremotivatie
altijd goed gezind ,steeds met een lach en een grap
Review door Robin op 2016-12-25
altijd goed gezind ,steeds met een lach en een grap
Review door Robin op 2016-12-25
Scoremotivatie
steeds vriendelijk, altijd behulpzaam
Tips voor de handelaar
allergeeninfo op de etiketten van het product
Review door Sofie op 2016-12-25
steeds vriendelijk, altijd behulpzaam
Tips voor de handelaar
allergeeninfo op de etiketten van het product
Review door Sofie op 2016-12-25
Scoremotivatie
goede winkel beleeft en vriendelijk en hulpvaardig en vooral heel proper
Tips voor de handelaar
heeft goede dienstverlening
Review door Willy op 2016-05-27
goede winkel beleeft en vriendelijk en hulpvaardig en vooral heel proper
Tips voor de handelaar
heeft goede dienstverlening
Review door Willy op 2016-05-27
Scoremotivatie
aangename bediening, bereid om producten aan te passen aan behoeften klanten
Review door De Waele op 2016-04-28
aangename bediening, bereid om producten aan te passen aan behoeften klanten
Review door De Waele op 2016-04-28
Scoremotivatie
Ze zijn altijd vriendelijk. Je kan een conversatie uitvoeren. En je kunt daar eens lachen.
Tips voor de handelaar
Ik heb geen tips. Doe zo verder!
Review door Jean op 2016-04-27
Ze zijn altijd vriendelijk. Je kan een conversatie uitvoeren. En je kunt daar eens lachen.
Tips voor de handelaar
Ik heb geen tips. Doe zo verder!
Review door Jean op 2016-04-27
Scoremotivatie
zeer vriendelijke ontvangst, goede bediening, maakt tijd voor de klant en luistert naar zijn wensen, mooie en propere etalage van de producten.
Review door Mariette op 2016-04-15
zeer vriendelijke ontvangst, goede bediening, maakt tijd voor de klant en luistert naar zijn wensen, mooie en propere etalage van de producten.
Review door Mariette op 2016-04-15
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk personeel
Tips voor de handelaar
Soms lange wachttijden door de populariteit van de winkel
Review door Jelle op 2016-04-05
Zeer vriendelijk personeel
Tips voor de handelaar
Soms lange wachttijden door de populariteit van de winkel
Review door Jelle op 2016-04-05
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.