Reviews voor Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie
Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Altijd vers en lekker. Heel klantvriendelijk en snel geholpen.
Review door Sandra op 2018-11-26
Altijd vers en lekker. Heel klantvriendelijk en snel geholpen.
Review door Sandra op 2018-11-26
Scoremotivatie
Verse producten,steeds tevreden en lekker gegeten!
Review door Louis op 2018-11-20
Verse producten,steeds tevreden en lekker gegeten!
Review door Louis op 2018-11-20
Scoremotivatie
Handelaars in je eigen omgeving,waar je klantvriendelijk geholpen word!
Review door Louis op 2018-11-20
Handelaars in je eigen omgeving,waar je klantvriendelijk geholpen word!
Review door Louis op 2018-11-20
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en in voor een grappige comentaar
Review door Christel op 2018-11-10
Altijd vriendelijk en in voor een grappige comentaar
Review door Christel op 2018-11-10
Scoremotivatie
Gewoon top beenhouwerij
Tips voor de handelaar
Blijven voortdoen zoals nu toppie service
Over de ontvangst
.Steeds vriendelijke bediening en bart is steeds in voor mopje of grapje
Review door Guy op 2018-01-13
Gewoon top beenhouwerij
Tips voor de handelaar
Blijven voortdoen zoals nu toppie service
Over de ontvangst
.Steeds vriendelijke bediening en bart is steeds in voor mopje of grapje
Review door Guy op 2018-01-13
Scoremotivatie
zelfs met kleine oogjes kan Bart nog iedereen aan het lachen brengen. Plagen hoort er ook bij! Nathalie is even vriendelijk maar iets ernstiger. Ze kent haar klanten en hun speciale wensen! altijd goed gezind!
Review door Nicole op 2018-01-10
zelfs met kleine oogjes kan Bart nog iedereen aan het lachen brengen. Plagen hoort er ook bij! Nathalie is even vriendelijk maar iets ernstiger. Ze kent haar klanten en hun speciale wensen! altijd goed gezind!
Review door Nicole op 2018-01-10
Scoremotivatie
ondanks de vele bestellingen en het vele eindejaarswerk en een winkel vol klanten toch altijd even gedreven om iedereen tevreden te stellen en supervriendelijk
Review door Ghislaine op 2018-01-10
ondanks de vele bestellingen en het vele eindejaarswerk en een winkel vol klanten toch altijd even gedreven om iedereen tevreden te stellen en supervriendelijk
Review door Ghislaine op 2018-01-10
Scoremotivatie
Supervriendelijk, snelle bediening,prima kwaliteit
Review door Herman op 2018-01-04
Supervriendelijk, snelle bediening,prima kwaliteit
Review door Herman op 2018-01-04
Scoremotivatie
je vindt nergens iemand die zo vriendelijk is als bart en nathalie.
Review door Gillian op 2018-01-04
je vindt nergens iemand die zo vriendelijk is als bart en nathalie.
Review door Gillian op 2018-01-04
Scoremotivatie
Kwaliteit, service, klantgerichtheid, vriendelijkheid en ruime openingstijden. Een slager waar je voelt dat er nog passie is voor de job. Bart heeft kennis van zaken en stelt kwaliteit voorop. Samen met Nathalie een heel goed duo, perfect op elkaar afgestemd. Samen creëren ze in de winkel een gezellige sfeer. Tips voor een goede cuisson krijg je er gratis bij. Wij kiezen bewust voor de kleine handelaar, die werkt met liefde voor zijn vak, waar kwaliteit en hard werken nog steeds van tel zijn.
Tips voor de handelaar
Eigen gemaakte bereidingen mogen meer in de kijker gezet worden.
Review door Anja op 2017-12-29
Kwaliteit, service, klantgerichtheid, vriendelijkheid en ruime openingstijden. Een slager waar je voelt dat er nog passie is voor de job. Bart heeft kennis van zaken en stelt kwaliteit voorop. Samen met Nathalie een heel goed duo, perfect op elkaar afgestemd. Samen creëren ze in de winkel een gezellige sfeer. Tips voor een goede cuisson krijg je er gratis bij. Wij kiezen bewust voor de kleine handelaar, die werkt met liefde voor zijn vak, waar kwaliteit en hard werken nog steeds van tel zijn.
Tips voor de handelaar
Eigen gemaakte bereidingen mogen meer in de kijker gezet worden.
Review door Anja op 2017-12-29
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.