Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zoveel mogelijk open zijn

Review door Magda op 2022-12-26
9,3 TOP...
Scoremotivatie
TOP

Review door Willy op 2022-12-23
Scoremotivatie
de beste wensen voor het nieuwe jaar ; doe zo voort!!!

Review door Marie-louise op 2022-12-23
Scoremotivatie
zeer vriendelijke bediening , lekker en vers vleeswaar!!!!!\r\nt zal hard werken zijn met de feestdagen, af en toe de riem eraf en genieten van de welverdiende rust na de drukke dagen.\r\nvoor 2023 een gezond en vreugdevol jaar!!!!!

Review door Emilia op 2022-12-22
Scoremotivatie
Simply the best!

Review door Fillip op 2022-12-17
Scoremotivatie
Top vlees + top bediening

Review door Luc op 2022-12-11
Scoremotivatie
Toffe mensen met lekker vlees ????

Review door Joke op 2022-11-27
Scoremotivatie
Nog veel succes in de toekomst en verder jullie geweldige producten blijven verzorgen voor de klanten.\r\nOok verder blijven doen zoals jullie bezig zijn op gebied van klantvriendelijkheid.

Review door Ann op 2020-12-23
Scoremotivatie
????????????????????????????????????

Review door Ronny op 2020-12-22
Scoremotivatie
Steeds met de glimlach bedient, en kwaliteit primeert.

Review door Greta op 2020-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.