Reviews voor Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie
Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en vlot met klanten
Tips voor de handelaar
Porties zijn nogal groot
Review door Filip op 2016-04-03
Zeer vriendelijk en vlot met klanten
Tips voor de handelaar
Porties zijn nogal groot
Review door Filip op 2016-04-03
Scoremotivatie
kwaliteitsvolle vleeswaren, steeds vriendelijk bij bediening. kent de namen van de vaste klanten.
Review door Kristine op 2016-04-03
kwaliteitsvolle vleeswaren, steeds vriendelijk bij bediening. kent de namen van de vaste klanten.
Review door Kristine op 2016-04-03
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk, Proberen je altijd verder te helpen. Nooit niet humeurig. Indien je zelf humeurig bent, kom je er opgewekt naar buiten.
Review door Jonas op 2016-04-02
Zeer vriendelijk, Proberen je altijd verder te helpen. Nooit niet humeurig. Indien je zelf humeurig bent, kom je er opgewekt naar buiten.
Review door Jonas op 2016-04-02
Scoremotivatie
zeer vriendelijk mensen, waarbij een goede service gegarandeerd staat. kwaliteit van hun verkoopswaar is zeer goed.
Tips voor de handelaar
geen tips van toepassing, ze den het zeer goed
Review door Carine op 2016-03-31
zeer vriendelijk mensen, waarbij een goede service gegarandeerd staat. kwaliteit van hun verkoopswaar is zeer goed.
Tips voor de handelaar
geen tips van toepassing, ze den het zeer goed
Review door Carine op 2016-03-31
Scoremotivatie
Iedere klant wordt begroet, zowel bij het binnenkomen als het weggaan.
Review door Jozef op 2016-03-28
Iedere klant wordt begroet, zowel bij het binnenkomen als het weggaan.
Review door Jozef op 2016-03-28
Scoremotivatie
Steeds gemotiveerd, uiterst vriendelijk, beleefd en behulpzaam.Dit is zowel voor het personeel als de uitbaters.
Review door Omer op 2016-03-26
Steeds gemotiveerd, uiterst vriendelijk, beleefd en behulpzaam.Dit is zowel voor het personeel als de uitbaters.
Review door Omer op 2016-03-26
Scoremotivatie
Altijd goed geluimd , vriendelijk en zeer behulpzaam !
Tips voor de handelaar
Ik kan geen enkele tip bedenken , alles is daar altijd tip top in orde !
Review door Marleen op 2016-03-25
Altijd goed geluimd , vriendelijk en zeer behulpzaam !
Tips voor de handelaar
Ik kan geen enkele tip bedenken , alles is daar altijd tip top in orde !
Review door Marleen op 2016-03-25
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk en behulpzaam
Tips voor de handelaar
kan geen bedenken
Review door Griet op 2016-03-24
altijd even vriendelijk en behulpzaam
Tips voor de handelaar
kan geen bedenken
Review door Griet op 2016-03-24
Scoremotivatie
zeer vlotte bediening en zeer kwaliteitvolle producten
Review door Keyen op 2016-03-19
zeer vlotte bediening en zeer kwaliteitvolle producten
Review door Keyen op 2016-03-19
Scoremotivatie
Ik val in herhaling: de bediening is perfect, heel goede kwaliteit van de vleeswaren. Heel vriendelijk onthaal en Bart en Nathalie kennen hun klanten en alzo Mathilde. Geen enkele vraag is hen te veel . Sinds ik de zaak ken ben ik heel trouwe klant geworden owv hun uitgesproken vriendelijkheid.
Tips voor de handelaar
Wat zou ik hen kunnen aanraden, alles is PERFECT.
Review door Mathilde op 2016-01-09
Ik val in herhaling: de bediening is perfect, heel goede kwaliteit van de vleeswaren. Heel vriendelijk onthaal en Bart en Nathalie kennen hun klanten en alzo Mathilde. Geen enkele vraag is hen te veel . Sinds ik de zaak ken ben ik heel trouwe klant geworden owv hun uitgesproken vriendelijkheid.
Tips voor de handelaar
Wat zou ik hen kunnen aanraden, alles is PERFECT.
Review door Mathilde op 2016-01-09
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.