Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
je vindt nergens iemand die zo vriendelijk is als bart en nathalie.

Review door Gillian op 2018-01-04
Scoremotivatie
Kwaliteit, service, klantgerichtheid, vriendelijkheid en ruime openingstijden. Een slager waar je voelt dat er nog passie is voor de job. Bart heeft kennis van zaken en stelt kwaliteit voorop. Samen met Nathalie een heel goed duo, perfect op elkaar afgestemd. Samen creëren ze in de winkel een gezellige sfeer. Tips voor een goede cuisson krijg je er gratis bij. Wij kiezen bewust voor de kleine handelaar, die werkt met liefde voor zijn vak, waar kwaliteit en hard werken nog steeds van tel zijn.

Tips voor de handelaar
Eigen gemaakte bereidingen mogen meer in de kijker gezet worden.

Review door Anja op 2017-12-29
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en altijd bereid om iedereen zo goed mogelijk te bedienen zelfs indien er veel klanten aanwezig zijn laten de eigenaars Bart ,Nathalie en hun personeel de moed niet zakken en helpen ze iedereen zo goed en vlug mogelijk verder. De 10/10 is daarom zeker dik verdiend.

Review door Karine op 2017-12-29
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk. Ook als het druk is

Tips voor de handelaar
Ikzelf zou het niet weten

Over de service
Alles is correct

Review door Martina op 2017-12-28
Scoremotivatie
Vriendelijk, bedrijvig en kwaliteit

Review door op 2017-12-27
Scoremotivatie
Steeds tip top in orde.

Review door Bart op 2017-12-23
Scoremotivatie
Wanneer je er ook komt, men is altijd even klantvriendelijk. Passionele vakmensen!

Review door Conny op 2017-12-16
Scoremotivatie
Heel gedienstig, deskundige uitleg en super vriendelijk

Review door PIETER op 2017-12-16
Scoremotivatie
Altijd bereid om je op de beste manier van dienst te zijn. Bereidingen steeds met de beste zorg bereid en gelevert Gewoon heel goed

Review door Felice op 2017-12-16
Scoremotivatie
Altijd zeer vriendelijk

Review door Sigrid op 2017-12-03
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.