Ik val in herhaling: de bediening is...
M
Mathilde
2016-01-09
2016-01-09
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Ik val in herhaling: de bediening is perfect, heel goede kwaliteit van de vleeswaren. Heel vriendelijk onthaal en Bart en Nathalie kennen hun klanten en alzo Mathilde. Geen enkele vraag is hen te veel . Sinds ik de zaak ken ben ik heel trouwe klant geworden owv hun uitgesproken vriendelijkheid.
Tips voor de handelaar
Wat zou ik hen kunnen aanraden, alles is PERFECT.