M
Mathilde
2016-01-09
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Ik val in herhaling: de bediening is perfect, heel goede kwaliteit van de vleeswaren. Heel vriendelijk onthaal en Bart en Nathalie kennen hun klanten en alzo Mathilde. Geen enkele vraag is hen te veel . Sinds ik de zaak ken ben ik heel trouwe klant geworden owv hun uitgesproken vriendelijkheid.

Tips voor de handelaar
Wat zou ik hen kunnen aanraden, alles is PERFECT.

Schrijf zelf een review over Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie Meer info Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie »