Reviews voor Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie
Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Over de service
Altijd met de glimlach en extra aandacht voor de kleine klantjes met een vleesje en een snoepje.
Review door Nadine op 2017-04-02
Altijd met de glimlach en extra aandacht voor de kleine klantjes met een vleesje en een snoepje.
Review door Nadine op 2017-04-02
Scoremotivatie
Ge wordt altijd met lach bediend door Nathalie en Bart gooit e r dan nog een grap of mop bovenop
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Jean op 2017-03-31
Ge wordt altijd met lach bediend door Nathalie en Bart gooit e r dan nog een grap of mop bovenop
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Jean op 2017-03-31
Scoremotivatie
altijd tijd voor een grapje bij bart en nathalieke
Tips voor de handelaar
zo verder blijven doen is TOP
Over product/dienst
Geen tanden nodig bij biefstuk ,steeds goede kwaliteit
Review door Guy op 2017-03-29
altijd tijd voor een grapje bij bart en nathalieke
Tips voor de handelaar
zo verder blijven doen is TOP
Over product/dienst
Geen tanden nodig bij biefstuk ,steeds goede kwaliteit
Review door Guy op 2017-03-29
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk ook het tewerkgestelde personeel
Tips voor de handelaar
Doe zo voort
Review door Omer op 2017-03-26
Zeer vriendelijk ook het tewerkgestelde personeel
Tips voor de handelaar
Doe zo voort
Review door Omer op 2017-03-26
Over het interieur
niet direct mijn smaak maar daar doet ieder zijn goesting mee ik kom voor het lekkere vlees niet voor heet interieur te bekritiseren
Review door Nijs op 2017-03-26
niet direct mijn smaak maar daar doet ieder zijn goesting mee ik kom voor het lekkere vlees niet voor heet interieur te bekritiseren
Review door Nijs op 2017-03-26
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk altijd goed lach\'s altijd zeer lekker vlees en een propere etalage ik kom daar graag mijn vlees halen
Tips voor de handelaar
niks op aan te merken
Over product/dienst
super lekker vlees en vers nog nooit slecht vlees gehad
Over de service
ze bedienen geduldig de mensen en zeer vriendelijk
Review door Ruytings op 2017-03-26
Zeer vriendelijk altijd goed lach\'s altijd zeer lekker vlees en een propere etalage ik kom daar graag mijn vlees halen
Tips voor de handelaar
niks op aan te merken
Over product/dienst
super lekker vlees en vers nog nooit slecht vlees gehad
Over de service
ze bedienen geduldig de mensen en zeer vriendelijk
Review door Ruytings op 2017-03-26
Scoremotivatie
steeds met een glimlach en vlotte bediening
Tips voor de handelaar
doe zo voort
Review door Karin op 2017-03-25
steeds met een glimlach en vlotte bediening
Tips voor de handelaar
doe zo voort
Review door Karin op 2017-03-25
Scoremotivatie
Zeer mooie zaak, heel vriendelijk en behulpzaam, doe zo verder
Review door Dirk op 2017-03-23
Zeer mooie zaak, heel vriendelijk en behulpzaam, doe zo verder
Review door Dirk op 2017-03-23
Scoremotivatie
altijd heel vriendelijk en super lekkere vleeswaren
Tips voor de handelaar
blijf zo verder doen !!
Review door Vera op 2016-12-31
altijd heel vriendelijk en super lekkere vleeswaren
Tips voor de handelaar
blijf zo verder doen !!
Review door Vera op 2016-12-31
Scoremotivatie
Bij Bart en Nathalie word je altijd geholpen met een lach. Daarom is het heel aangenaam om bij hun te winkelen.
Review door Casper op 2016-12-28
Bij Bart en Nathalie word je altijd geholpen met een lach. Daarom is het heel aangenaam om bij hun te winkelen.
Review door Casper op 2016-12-28
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.