Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Verse eerlijke producten met eerlijke prijs en zeer voornaam een vriendelijke bediening

Review door Chris op 2018-12-24
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke bediening en zeer goede kwaliteit van producten aan eerlijke prijs

Review door Chris op 2018-12-24
Scoremotivatie
super lekker eten. Goede bediening. Ze spreken je ook persoonlijk aan!

Review door Lisa op 2018-12-16
Scoremotivatie
Verzorgd interieur.Klantvriendelijk,sympathiek met een vleugje humor.

Review door Aerts op 2018-12-02
Scoremotivatie
Sympathiek , en klantvriendelijk.

Over de ontvangst
sympathiek,en een vleugje humor.

Over het interieur
Neen is altijd verzorgd.

Review door Aerts op 2018-12-02
Scoremotivatie
ok is al benst

Review door Sonja op 2018-11-28
Scoremotivatie
Altijd vers en lekker. Heel klantvriendelijk en snel geholpen.

Review door Sandra op 2018-11-26
Scoremotivatie
altijd totkwaliteit en vriendelijke service!

Review door Marcel op 2018-11-23
Scoremotivatie
Verse producten,steeds tevreden en lekker gegeten!

Review door Louis op 2018-11-20
Scoremotivatie
Handelaars in je eigen omgeving,waar je klantvriendelijk geholpen word!

Review door Louis op 2018-11-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.