R
Ruytings
2017-03-26
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Zeer vriendelijk altijd goed lach\'s altijd zeer lekker vlees en een propere etalage ik kom daar graag mijn vlees halen

Tips voor de handelaar
niks op aan te merken

Over de ontvangst
vriendelijk beleefd geduldig

Over het interieur
modern

Over product/dienst
super lekker vlees en vers nog nooit slecht vlees gehad

Over de service
ze bedienen geduldig de mensen en zeer vriendelijk

Over de verkoper
proper beleefd vriendelijk

Schrijf zelf een review over Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie Meer info Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie »