Zeer vriendelijke mensen, altijd even vriendelijk en...
S
Sonia
2019-09-29
2019-09-29
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke mensen, altijd even vriendelijk en goedgezind , zeer sociaal en praatzaam tegen klanten. Het is er altijd gezellig en plezant want Bart kan soms heel grappig uit de hoek komen. Mensen appreciëren dat enorm! Ook bieden ze lekkere charcuterie aan ...enorm lekkere biefstuk en americain. Gewoon een topwinkel!