H
Heidi
2020-12-20
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Voor jullie allemaal ook prettige feestdagen en gelukkig nieuwjaar! xxx En doe zo verder lekker vlees en al de rest is ook dik in orde, vriendelijke mensen ,is een topzaak!

Schrijf zelf een review over Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie Meer info Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie »