J
Jean
2017-11-19
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk,er kan altijd eens gelachen worden tijdens de bediening en goede kwaliteit en altijd hygenisch proper

Tips voor de handelaar
Kan niets vinden qua verbetering

Schrijf zelf een review over Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie Meer info Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie »