K
Kristel
2017-05-08
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Over de ontvangst
Ze kennen je onmiddellijk met de naam en dat doet altijd deugd als je ergens binnen stapt!

Over product/dienst
Als ik kon, kregen ze nog meer dan een 10! Wat een heerlijk vlees, van eigen kweek! Beter is er niet! Zelfs onze zoon van 5 kent het verschil hoor!

Schrijf zelf een review over Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie Meer info Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie »