Ontdek de reviews van klanten van Wilgenhof ('t) in Hamont-Achel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Voor de eerste keer daar geweest.\r\nHij was heel vriendelijk.

Review door JH op 2024-01-18
Scoremotivatie
Moet je komen kijken zeergoed\r\n

Review door Guido op 2024-01-14
Scoremotivatie
Doe zo verder , het is altijd gezellig in het Wilgenhof , wij komen graag . Dat het jullie heel goed mag gaan , een goede gezondheid en alle geluk zowel familiaal en zakelijk .

Review door Gerard op 2024-01-07
Scoremotivatie
Goed zo doe verder..\'

Review door Guido op 2024-01-06
Scoremotivatie
Vlotte en zeer vriendelijke bediening

Review door Ester op 2021-01-07
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.