Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij B&C in Heist-op-den-Berg.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Sofie en Mike jullie zijn een heel tof koppel zowel als gezin als koppel.

Review door François op 2024-01-14
Scoremotivatie
Doe zo voort. Wij zijn zeer tevreden

Review door Vera op 2023-12-27
6,7 ...


Review door Irene op 2023-12-27
Scoremotivatie
Fijne feesten!

Review door Elke op 2023-12-25
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk

Review door Wim op 2023-12-24
Scoremotivatie
Fijne feestdagen!

Review door Nathalie op 2023-12-22
Scoremotivatie
Beste bakker ooit, doe zo voort. Alles is fantastisch lekker en steeds een vriendelijke bediening.

Review door Marleen op 2023-12-14
Scoremotivatie
Sofie en Mike zijn super leuke en gezellige mensen wat ge ook vraagt niets is teveel om voor u te bakken zelfs zouteloos brood. Zondags bakken ze zelfs om 16u 's namiddags nog verse pistoletjes wat ge van andere bakkers niet meer kunt verlangen. We duimen voor jullie de ge dit jaar mogen winnen. Doe zo voort Sofie en Mike. Mvg. Lisa en Swa (007).

Review door François op 2023-08-30
Scoremotivatie
Dit is de beste bakkerij ooit ze hebben daar keiveel eten en drinken méga vriendelijk personeel en goedkoop deze bakkerij is echt een aanrader!

Review door Cedric op 2023-08-19
Scoremotivatie
Het is een plezier om bij hen te gaan winkelen. Altijd vriendelijk, ze (her)kénnen hun klanten en hebben prima producten!

Review door Paul op 2023-03-19
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.