Scoremotivatie
Ook vriendelijkheid buiten de beenhouwerij is een must voor een zelfstandige. Graag vriendelijke uitleg naar klanten en vriendelijkheid naar eigen personeel toe (zeker in bijzijn van klanten): niet elke klant weet dat er geen lactose in jullie gehakt zit... Met de ogen draaien kan absoluut niet en korte, botte antwoorden worden niet geapprecieerd (ook al is het de zoveelste vraag van een klant en slaat de vermoeidheid toe)

Over de ontvangst
Vaak nog aan het babbelen bij binnenkomen klanten, afleiding van beginnende en vertrekkende personeelsleden.

Over product/dienst
Jammer dat het spek al blauw begint te kleuren in de toonbank en daardoor nooit aan mij verkocht wordt. Ooit al gehad dat het vlees 's middags afgehaald werd en 's avonds niet meer gegeten kon worden: echt niet vers (feestdagen). Over het algemeen wel lekkere producten.

Over de service
Vaak ontbrekende producten. Sommige dingen koop ik nu standaard in een andere beenhouwerij.

3,5 Beoordeling door Van Hamme op 2018-05-14