Ontdek de reviews van klanten van Schoenmakerij Kris in Herzele.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
De beste wensen voor een gezond nieuw jaar!

Review door Vera op 2023-12-02
Scoremotivatie
staat steeds klaar om de schoenen te herstellen alhoewel ze soms echt stuk zijn. Zodat ze toch het seizoen kunnen uit doen. dank u

Over de ontvangst
Zoals het moet, kijken wat het probleem is en een afspraak maken wanneer je je schoenen kan komen ophalen

Over het interieur
niets, binnenkomen in het werkatelier heeft je direct het gevoel van een schoenmaker

Over de service
die is niet nodig als de herstelling is gebeurt hoef je niet meer terug te gaan. Dus dienst na verkoop is niet nodig. Perfecte service

Review door Els op 2018-11-07
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en de schoentjes zijn goed hersteld, zeker mijn hieltjes

Review door Helga op 2015-12-22
Scoremotivatie
Hele vriendelijke mensen en perfecte aflevering van hun werk!

Tips voor de handelaar
geen

Review door Marleen op 2015-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.