Bij Nina is het altijd fijn langs...
P
Peggy
2019-01-08
2019-01-08
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Bij Nina is het altijd fijn langs te gaan, de verkoopster, heeft zo een positieve energie dat je er spontaan vrolijk van wordt!! Ze is zeer behulpzaam en zo vriendelijk, het is een echte top - verkoopster!!!!