Altijd zeer vriendelijk! Wanneer er iets mis...
D
Deborah
2017-01-06
2017-01-06
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Altijd zeer vriendelijk! Wanneer er iets mis is met de bril mogen we altijd terugkomen.
Tips voor de handelaar
Klantenkaart?