R
Ronny
2026-05-04
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Zeer aangenaam om te gaan winkelen altijd vriendelijk nooit iets teveel en zeker geen druk om te kopen of te verkopen. Niets is teveel en is eerlijk wanneer het niet goed of mooi is! Super ervaring in deze zaak!

Schrijf zelf een review over Optiek Rommelaere Meer info Optiek Rommelaere »