Ontdek de reviews van klanten van Spar Colruytgroep in Huldenberg.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Onze beste wensen voor het nieuwe jaar aan het volledige personeel

Review door MARC op 2022-12-27
Scoremotivatie
Algemeen super tevreden. Af en toe koop ik ook een to good to go verassingspakket (geen veggie). Variatie is meestal goed, wat vers, bereid vlees of kip (meestal gehaktwaren), soms kaas of charcuterie, wat versneden groenten, wat yoghurt. Maar als de ganse doos voor 80% uit zuivel bestaat heb ik hel wel moeilijk, als in de doos \"2\" Liter verse room zit (wie eet zoveel room wat maak je daarmee??) of 12 yoghurt potjes ? - denk ik dat dit toch beter verspreid kan worden over de andere verrassingspakken van de dag - zodat iedereen toch een pakket heeft met meer variatie en we zelf niet op onze beurt dingen moeten wegsmijten.

Review door Andrea op 2022-12-23
Scoremotivatie
Beste wensen voor 2021

Review door MARC op 2021-01-02
Scoremotivatie
Een grote winkel met een uitgebreid assortiment en verse fijne vleeswaren nog met bediening aan de toog.Vriendelijk personeel ! Beste wensen voor 2021 aan het ganse team !

Review door Kristof op 2020-12-31
Scoremotivatie
Een gezond nieuwe jaar gewenst

Review door Carine op 2020-12-20
Scoremotivatie
Mooie feesten voor iedereen en een gezond Corona vrij 2021

Review door Magda op 2020-12-19
Scoremotivatie
openingsuren beter aanpassen aan de werkende mens, dus liefst \'s avonds wat langer open

Review door op 2020-12-19
Scoremotivatie
Prettige Feesten

Review door Renilda op 2020-12-19
Scoremotivatie
Doe zo voort

Review door Julien op 2020-12-19
Scoremotivatie
onze beste wensen voor de feestdagen

Review door Martine op 2020-12-19
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.