Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Nice To Frame is de vriendelijkste handelaar van Kapellen! 

Op vrijdag 25 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Huis De Colvenier, te Antwerpen de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Nice To Frame
 
“Als handelaar wil je de klanten altijd zo goed mogelijk bedienen. Het doet ons dan ook enorm veel deugd, dat we verkozen zijn tot
Vriendelijkste Handelaar van Kapellen. Het bewijst dat we in ons opzet geslaagd zijn. De award heeft een mooie plaats in de etalage gekregen en we hebben er veel positieve reacties op gekregen. Het is zelfs op de Facebookpagina van Kapellen en in de krant verschenen! Dat vond ik echt fantastisch, en het is ook mooie reclame natuurlijk.”

“We wisten niet eens dat de klanten op ons konden stemmen, dus kunnen we ook niet zeggen dat we extra inspanningen gedaan hebben. Het was een aangename verrassing dus. Of ik de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar belangrijk vind? Ik wist eerst niet dat het gekoppeld was aan de Lente- en Eindejaarsactie. Maar nu vind ik het wel iets waar je als handelaar naartoe kan werken.
Daarvoor moet je dus je vriendelijkheid gebruiken. Het begrip vriendelijkheid wilt eigenlijk zeggen dat je de klanten behandelt zoals je zelf behandeld wilt worden. Je moet als handelaar openstaan voor al hun vragen en je moet altijd een poging doen om een oplossing te vinden.”

“Onze zaak Nice To Frame bestaat al sinds 1997. Iedereen kan bij ons terecht voor pasfoto’s, kaders, lijsten, print on demand, dragers en doeken. Alles wordt hier op maat en op vraag van de klant gemaakt. De klanten hebben inzeg in elk detail. Dat kan gaan van het soort canvas tot de inlijsting. We zijn voornamelijk gespecialiseerd in pasfoto’s en inlijstingen.” “Ik vind dat creativiteit een troef is die elke KMO of zelfstandige kan uitspelen. In mijn sector is creativiteit van groot belang. Het moet natuurlijk ook een beetje in je bloed zitten.”

“Handelsgids heeft echt een positief effect op mijn zaak. Ze beschikken over creatieve mensen en dat weet ik wel te appreciëren.”